Rusza czwarta edycja akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja partnerów branżowych. Finał akcji zaplanowano na weekend od 9 do 11 marca.
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i inne podmioty związane z obsługą ruchu turystycznego do udziału w czwartej edycji ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Tam też znajdują się szczegółowe informacje o akcji i możliwościach udziału w niej.
Rejestracja partnerów branżowych zakończy się 13 lutego. Sprzedaż ofert ruszy 21 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 9 do 11 marca.
Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju, również poza głównymi okresami urlopowymi. Takie działanie wpływa na pobudzanie krajowego ruchu turystycznego i zwraca uwagę Polaków na możliwość spędzania wolnego czasu w Polsce. Akcja ma również pozytywny wpływ na wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny polskiej gospodarki.
Głównymi beneficjentami akcji są przede wszystkim polscy turyści, którzy mogą zaplanować wypoczynek w Polsce w korzystnej cenie. Beneficjentem jest także branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe, ale również poprzez konsolidację działań zyskuje możliwość wspólnej promocji w tzw. sezonie niskim. Akcja ma także spopularyzować wypoczynek w na terenie Polski
w okresie wiosennym i jesiennym.
Ostatnia, jesienna edycji akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” odbyła się w dniach od 6 do 8 października 2017 r. Przyciągnęła uwagę 554 podmiotów, które zaangażowały się w kampanię i zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych o 50 proc. cenach. Z akcji skorzystało około 110 tys. turystów, którzy dzięki promocyjnym cenom zaoszczędzili niemal 8 mln złotych.
W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu podczas trzeciej edycji akcji aż 87 proc. respondentów wskazało, że odnieśli oni z uczestnictwa w niej „dużą korzyść”, a 86 proc. zapowiedziało udział w kolejnych edycjach. Prawie 80 proc. partnerów branżowych, którzy włączyli się w kampanię poleciłoby innym podmiotom turystycznym zgłoszenie się do kolejnych edycji. Od zapoczątkowania akcji w 2016 r. skorzystało z niej 250 tys. turystów.
Dodajmy, że w dniach 10-11 marca br. lokalnie odbędzie się również akcja ,,Kościerzyna za pół ceny”. Będzie to czas „odkrywania” kulinarnych i rekreacyjnych walorów miasta obfitującego w wiele atrakcji dla ducha i ciała. Z obniżonych cen będzie można skorzystać m.in. w restauracjach, hotelach, muzeach czy sklepach. Dodatkowych informacji udziela pan Krzysztof Recław tel. 605 575 521 lub  58 680 23 02.
 
 
info: Polska Organizacja Turystyczna