POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY to ogólnopolska akcja promocyjna, do której przedsiębiorcy z branży turystycznej zgłaszają swoje oferty, a turyści – korzystają z nich w obniżonych cenach. Najbliższa edycja akcji planowana jest na 15 – 17 marca 2019 r.
Lubisz weekendowe wyjazdy?
Dzięki akcji skorzystasz z setek atrakcji turystycznych w wyjątkowych cenach – niższych aż o 50%. Akcja jest dla każdego, wystarczy zarezerwować ofertę.* Listę Partnerów każdej z edycji można poznać na stronie polskazobaczwiecej.pl na około 2 – 3 tygodnie przed planowanym weekendem. Podróżuj po Polsce i odkrywaj piękno naszego kraju również w niskim sezonie!
 
Działasz w branży turystycznej lub okołoturystycznej?
Weź udział w akcji i wypromuj swoją ofertę hotelową, gastronomiczną, czy kulturową. W ten sposób zapewnisz sobie dodatkowe korzyści również poza głównym sezonem turystycznym. Przygotowując okazyjne oferty, dotrzesz do znacznie większej grupy turystów. Zgłoszenia do akcji należy złożyć do 12.02.2019 r., do godz. 23:59. Formularz zgłoszeniowy i regulamin akcji. Jeśli chcesz być na bieżąco z kolejnymi działaniami w akcji, polub fanpage na Facebooku.
 
„POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, organizowana dwa razy do roku – wiosną i jesienią.
Z dotychczasowych pięciu edycji skorzystało ponad pół miliona turystów z czego 300 tys. tylko w roku 2018.
Ostatnia edycja okazała się rekordowa, zarówno pod względem liczby uczestników, jak i partnerów. Tym razem aż 757 podmiotów obniżyło ceny swoich ofert. W porównaniu z wiosenną akcją, liczba partnerów wzrosła niemal o 15 proc., natomiast liczba turystów, którzy z niej skorzystali zwiększyła się o 25 proc.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że Polacy chwalą sobie  nie tylko niskie ceny. Wielu z nich ceni możliwość spędzania czasu z rodziną, a także uważa, że „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” aktywizuje społeczeństwo. Zalety akcji dostrzegają także partnerzy, których zdecydowana większość zapowiada udział w kolejnych edycjach. Za najważniejsze uznają: promocję swojej działalności (87 proc.) i dotarcie do nowych klientów (78 proc.). Ponad 80 proc. ankietowanych usługodawców zamierza polecić udział w wydarzeniu innym podmiotom.
Grafiki przedstawiają podsumowanie poprzednich edycji akcji.
 
* Za realizację usługi zgodnie z warunkami wskazanymi w ofercie odpowiadają bezpośrednio Partnerzy Akcji. Witryna www.polskazobaczwiecej.pl nie prezentuje treści poszczególnych ofert, a jedynie przekierowuje do ich witryn.
Źródła: https://polskazobaczwiecej.pl/informacje, https://www.pot.gov.pl/pl/nowosci/wiadomosci-z-pot/polska-zobacz-wiecej-weekend-za-pol-ceny-padl-kolejny-rekord?fbclid=IwAR1ZgPRaJoaMufxUFhB5ZXYjT4mGiV-UDEdTplh1LNJC9fnx0XOI4Z-gKUw#n